پشتیبانی از راه دور

پشتیبانی شبکه از راه دور VNC چیست؟

خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور به کارشناس متخصص امکان دسترسی به سیستم و‌ شبکه را از راه دور می‌دهد . کارشناسان می‌توانند از راه دور به سیستم مورد نظر وصل شوند که مشکل را ارزیابی و رفع نمایند. دسترسی از راه دور معمولا برای شرکت های کامپیوتری استفاده می‌شود البته لازم به ذکر است امروزه دانش آموزان نیز برای رفع اشکال از VNC استفاده می‌کنند.

پشتیبانی شبکه از راه دور به چه صورت انجام می‌پذیرد؟

برای خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور می‌توان از برنامه هایی همچون Any Desk , Ultra Viewer , Supremo , Aammyy ,.. استفاده کرد که در ادامه توضیحات کامل تری خواهیم داد . یکی دیگر از روش ها از طریق ریموت زدن بر روی سیستم مورد نظر می‌باشد و می‌توان مشکلات نرم افزاری را برطرف نمود.

پشتیبانی از راه دور

برای خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور از چه نرم افزار هایی استفاده میشود ؟

امروزه نرم افزار‌هایی برای سهولت این کار هستند که کار را راحت تر کرده اند. برای پشتیبانی شبکه از راه دور ، از نرم افزار های مخصوصی استفاده می‌کنند که یکی از محبوب ترین برنامه ها برای این کار Any Desk است که با استفاده از اینترنت می‌توان به سیستم دیگری متصل شد و فرد متصل شونده حتی امکان ارسال فایل را نیز دارد که این نرم افزار باید بر روی هر دو سیستم نصب باشد.
Any Desk یک برنامه کنترل از راه دور مبنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می‌باشد که در این برنامه یک آی دی به شما داده می‌شود که فرد متصل شونده با استفاده از آن آی دی می‌تواند به سیستم شما وصل شود.

یکی دیگر از برنامه هایی که با استفاده از آن به راحتی می‌توان سیستم کاربران شبکه را کنترل و پشتیبانی کرد teamviewer است که باید توجه داشت برای این برنامه و Any Desk باید برنامه بر هر دو سیستم مبدا و مقصد نصب شده باشد.

لازم به ذکر است که برنامه های دیگری نیز وجود دارد اما Any Desk و teamviewer از رایج ترین و بهترین ها برای این کار است.

وصل شدن به کامپیوتر دیگران جزو یکی از امکانات خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور می‌باشد که بسیاری از کاربران با آن آشنایی ندارند. شاید کلمه ریموت شدن بر یک سیستم به گوشتان خورده باشد این ویژگی با استفاده از سیستم عامل ویندوز ، اندروید و لینوکس صورت می‌گیرد که طرفداران خاص خود را دارد.

با استفاده از نرم افزار هایی که بالا ذکر شده است می‌توان به دسکتاپ متصل شد و به اطلاعات شخصی سیستم و به هر چیزی که در در کامپیوتر مقصد وجود دارد دسترسی پیدا کرد.

پشتیبانی شبکه از راه دور


مزایا خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور

• صرفه جویی در زمان
• صرفه جویی در هزینه ایاب و ذهاب
• افزایش راندمان کاری
• حل سریع مشکلات
• تبادل سریع اطلاعات
• سهولت دسترسی
• کاهش ترافیک های درون شهری

معایب پشتیبانی از راه دور

• عدم پشتیبانی از سخت افزار
• نیاز به زیر ساخت اینترنتی قوی
• امکان خروج اطلاعات

به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین ها

Social Media

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.

نوشته های مرتبط

آنتی ویروس محافظ سیستم

چرا آنتی ویروس نصب کنیم؟

امروزه مهمترین بخش هر سیستمی  آنتی ویرس آن می باشد زیرا انتی ویروس ها نقش اساسی در حفاظت از سیستم ما دارند. آنتی ویروس ها

پشتیبانی شبکه

مقایسه شبکه باسیم و بی سیم

بررسی شبکه های بی سیم و باسیم به صورت تخصصی و مقایسه ای علمی و فنی به صورت گسترده جهت انتخاب بهتر و حرفه ای تر برای کابران

امنیت شبکه

پشتیبانی شبکه و امنیت

هر شبکه از چند سیستم تشکیل می شود و برای ارتباط بین این سیستم ها از تعدادی پروتکل شبکه استفاده شده است. با پیشرفت تکنولوژی

تماس با ما
ارسال از طریق واتساپ