دستگاه سانترال پاناسونیک

پاناسونیک باتوجه به هر شرکت و مجموعه ای دستگاه های مختلفی را طراحی کرده است.
هرکدام برای ظرفیت های خاص است که بتوانند در اقتصادی ترین حالت ممکن تجهیزات لازمه خود را خریداری کنند مثلا برای شرکت های کوچک سانترال با ظرفیت های خاص خود فراهم شده و برای شرکت های چند دفتری یا فرامنطقه ای دستگاه های خاص دیگری وجود دارد.
هر مکانی را که شما تصور کنید قبل از آن پاناسونیک برای شما مهیا کرده است.
به طور مثال شرکتی دارید که بسیار کوچک است اما تعداد زنگ خورهای شما بالاست برای این منظور چه باید بکنیم؟
آیا تعداد منشی های خود را باید افزایش دهید و یا کد سانترال را فعال کنید، راه حل بهینه شما فعالسازی کد سانترال است با استفاده از کارت دیزا و یا منشی تلفنی و فعال سازی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه می توانید تمام هزینه های خود را مدیریت کنید. 

قابلیت های دستگاه سانترال پاناسونیک

قابلیت های سانترال

  • تعداد خطوط ورودی تا 8خط
  • تعداد خطوط داخلی تا 24خط
  • منشی خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی
  • حالت روز/ شب / ناهار
  • آیفون، درب باز کن و زنگ درب
  • کنترل اتاق (مانیتور)، گروه داخلی ، گزارش وضعیت تماس ها
  • قفل الکترونیکی خط داخلی ، برنامه ریزی آسان ، تعمیر و نگهداری راحت
  • پاسخگویی خودکار / قطع موقت صدا

معرفی ویپ ( VOIP )

VOIP برگرفته از عبارت Voice Over Internet Protocol است.
این تکنولوژی سرویس جدیدی را ارائه می دهد که با بهره گیری از اینترنت اطلاعات صوتی را منتقل می نماید.
در مقابل شبکه های تلفنی مرسوم (PSTN) که بستر آنها مدارهای سوئیچ شونده (Circuit Switching) است.
VOIP از شبکه مبتنی بر بسته های سوئیچ شونده (Packet Switching) استفاده می کند.
شبکه های تلفنی مرسوم در طی دوران طولانی خود در اکثر مناطق جهان گسترده شده اند.
با این تکنولوژی نسبتا جدید هزینه های تلفن عملا به صفر می رسد و در مقابل تعداد بیشتری از پرسنل را می توان پوشش داد.

معرفی ویپ (VOIP)
مزایای voip

برای خرید ، نصب ، راه اندازی و عیب یابی با من تماس بگیرید

تماس با من