هر شبکه از چند سیستم تشکیل می شود و برای ارتباط بین این سیستم ها از تعدادی پروتکل شبکه استفاده شده است. با پیشرفت تکنولوژی و همچنین در کنار آن پیشرفت هایی که برای امنیت و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سرور ها اتفاق افتاد فضای بیشتری نیز برای هکر ها و سودجویان ایجاد شد. امنیت شبکه شامل مجموعه اقداماتی است که برای جلوگیری از حملات داخلی و خارجی و ایجاد امنیت در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و در لایه های مختلف شبکه انجام می شود. بنابراین یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد داشتن تیم پشتیبانی شبکه های کامپیوتری قوی برای ایجاد و حفظ امنیت شبکه شما می باشد.

امنیت شبکه

اهمیت خدمات امنیت شبکه

محافظت از زیر ساخت های شبکه در برابر حملات سایبری

 جلوگیری از ورودی غیر مجاز به منابع و اطلاعات شبکه

مشخص کردن ورودی های مجاز و اطمینان داشتن از اینکه فقط آنها امکان دسترسی به اطلاعات شبکه را خواهند داشت.

جلوگیری از پاک شدن ناگهانی اطلاعات شبکه

امنیت شبکه

چرا پشتیبانی شبکه های کامپوتری اهمیت دارد؟

در هر شرکت و مجموعه ای تمام خدمات سخت افزاری و نرم افزاری که در شبکه وجود دارد نیاز  به بروزرسانی و ارتقا دارند که این کار از وظایف پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می باشد.از دیگر اهمیت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری این است که در صورت قطع شدن ارتباط در شبکه تمامی ارتباطات بین سیستم ها و دفاتر،پرسنل و مشتریان قطع خواهد شد اما با داشتن پشتیبانی شبکه های کامپیوتری قبل از رخ دادن هرگونه مشکل ازبه وقوع پیوستن آن جلوگیری خواهد شد. از دیگر خدماتی که در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری انجام می شود پشتیبانی فنی است که درموقع ایجاد هرگونه مشکل فنی در شبکه می توانید با پشتیبانی شبکه های کامپیوتری این مجموعه تماس گرفته و از این خدمات استفاده کنید. در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری عیب یابی و حل به موقع مشکلات و شبکه های کامپیوتری بسیار حائز اهمیت است و کارشناسان در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری مشکلات شبکه را ارزیابی کرده و آن ها را قبل از ایجاد مشکلات رفع می کنند

رفع مشکلات توسط پشتیبانی شبکه چقدر زمان میبرد؟

برای اینکه فرایند پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را بهتر درک کنید  تصور کنید ارتباط یکی از کاربران با شبکه و سرور قطع شده است و علت این قطعی در زیر ساخت کابل ارتباطی آن شخص است ، حل کردن این مشکل برای شرکتی که اطلاعات فنی زیر ساخت خود را ندارد و نودهای شبکه شماره گذاری شده ندارد حداقل چندین برابر شرکتی است که از قبل تمامی این موضوعات را به خوبی مورد توجه قرار داده است و به آسانی شبکه خراب شده و محل اتصال آن به سوییچ اصلی برایش مشخص و قابل دسترسی است .جدا از موارد ذکر شده نکته مهم دیگر که باید به آن توجه شود دانش فنی ، قدرت تشخیص خدمات پشتیبانی شبکه و پیدا کردن منشا و علت مشکل است که این موضوع موجب کاهش بسیار چشمگیری در مدت زمان بر طرف کردن مشکل می شود.در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، شبکه های کامپیوتری و اجزای آن را می توان به بدن انسان تشبیه کرد اگر شما چند وقت است که سر درد مزمن دارید پیدا کردن منشا آن کار راحتی نیست و احتیاج به انجام آزمایش و بررسی سوابق ارثی شما است تا بتوان علت و منشا اصلی سر درد شما را مشخص کرد و در حین این پروسه نقش پزشک مجرب غیر قابل انکار است . و در نتیجه این تمثیل متخصص پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نقش همان پزشک مجرب را دارد و هر چقدر این پزشک متخصص تر باشد پیدا کردن منشا مشکل و درمان آن و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سریع تر خواهد بود.

فایروال ار خدمات متداول فناوری اطلاعات

هزینه پشتیبانی شبکه چگونه محاسبه می شود؟

بعد از بازدید و کارشناسی با توجه به نیاز کارفرما و حجم کار تعرفه پشتیبانی توسط کارشناسان اعلام می شود.

تماس با ما
ارسال از طریق واتساپ