خدمات آماده سازی شبکه و خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باید  به این موضوع توجه داشت که شبکه مورد چه مراحلی را باید طی کند تا ایمن شود. در درجه اول بررسی نرم افزار شبکه شما انجام خواهد شد و بعد از آن نوبت به بخش سخت افزاری می رسد تا مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات آن برطرف شود.

پس از انجام  این دو مرحله، پشتیبانی شبکه و خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور و به روزرسانی ها شروع خواهند شد . در ادامه با خدمات پشتیبانی شبکه با بهترین تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه به صورت کامل آشنا می شوید.

پشتیبانی شبکه شامل مواردی است که شبکه سازمان شما را فعال، به روز و سازنده نگه خواهد داشت. همین امرسبب  می شود تا شما از کارایی بخش سخت افزاری و نرم افزاری شبکه خود اطمینان پیدا کرده و بدانید که شبکه شما با دستگاه های دیگر سازگارهستند و به اندازه ای گسترده اند که بتوانند ترافیک بالا را تحمل کرده و آنها را عبور دهند.

همه ی اتصالات و ارتباطات در شرکت و محل کار و یا حتی منزل  شما توسط شبکه شما صورت می گیرد حال اگر در این شبکه مشکلی به وجود بیاید،پشتیبانان شبکه مجموعه ما به کمک شما خواهند آمد و این مشکل را رفع می کنند. وظیفه مجموعه ما در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری حل ایرادات جزئی و کلی در ساختار شبکه شما می باشد.برای دریافت پشتیبانی شبکه و مشاوره در تهران و شهرهای دیگر کافیست با ما تماس بگیرید:09128995205

کار هایی مثل بررسی وضعیت ترافیک شبکه و تجزیه و تحلیل آن نیز از وظایف پشتیبانی شبکه و سخت افزار می باشد. اما کار کارشناسان پشتیبانی شبکه و  فنی به همین جا ختم نمی‌شود و این افراد باانجام تجزیه و تحلیل های منظم و عیب یابی، مشکلات موجود را رفع می کنند و یا از رخ دادن آنها جلوگیری می‌کنند. در ضمن تامین امنیت شبکه با روش های حفاظت و خدمات امنیت شبکه و نصب نرم افزارهای مهم و به روز رسانی آن ها، بکاپ گرفتن از فایل ها و سایر موارد دیگر از وظایف کارشناسان پشتیبانی شبکه است.

پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه اقداماتی می شود؟

خدمات مربوط به سخت افزار پشتیبانی شبکه

بهبود عملکرد سخت افزار شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار

تعویض قطعه شبکه

ارتقاء سیستم سخت افزاری شبکه

نگه داری کلیه تجهیزات سخت افزاری شبکه

بازدیدهای دوره ای در جهت پیشگیری از خرابی تجهیزات سخت افزاری شبکه

عیب یابی و رفع خرابی سخت افزاری شبکه

خدمات نرم افزار پشتیبانی شبکه

نصب نرم افزار شبکه

به روز رسانی شبکه

رفع ایرادات شبکه

نگه داری از اطلاعات شبکه

حفظ امنیت شبکه

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

پیشگیری از ایجاد خرابی یا مشکل در شبکه

تجهیزات شبکه کامپیوتری

چه زمانی به پشتیبانی شبکه نیاز داریم؟

کم بودن سرعت شبکه یا قطع و وصلی های پی در پی

پراکنده بودن اطلاعات شبکه و سیستم

کامل نبودن امنیت داده های شبکه و سیستم

وجود مشکل در نرم افزار ها و سخت افزارها

نداشتن رضایت از پیمانکار فعلی

پیدا نکردن راه حل برای مشکلات سخت افزاری شرکت های مربوطه

کنترل کردن دسترسی افراد به اطلاعات سازمان و شبکه

اگر دچار هر یک از این مشکلات هستید داشتن پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شبکه و سرویس پشتیبانی شبکه برای شما ضروری است.

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه اقداماتی می شود؟

امنیت شبکه در کنار پشتیبانی شبکه بسیارحائز اهمیت است.از جمله مهم ترین اقداماتی که باید در شبکه های کامپیوتری ، صورت گیرد خدمات امنیت شبکه می باشد. در هر بخش شبکه لایه های متعددی وجود دارد و حملات مخرب می تواند در هر لایه اتفاق بیوفتد که باید امنیت هرکدام از آنها تامین شود. نکته حائز اهمیت  این است که در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باید سخت افزار، نرم افزار و سیاست های امنیتی مختص هر منطقه ای باشد.

سرویس های پشتیبانی شبکه می توانند شامل موارد زیر باشد :

عیب یابی

اتصال شبکه

به روز رسانی ها

نظارت از راه دور

نصب آنتی ویروس

به روز رسانی سیستم عامل

تماس با ما
ارسال از طریق واتساپ